Den 62 - Westchester Lagoon

25.08.2013

Ahojte,
ráno jsme chtěly něco podniknout s Mirou. Čokoládovna i kino se ale ukázaly v neděli (a tedy omezené veřejné dopravě) nedostupné, když jsem musela být v půl druhé v práci. Takže jsme vyrazily na procházku k Westchester Lagoon po nově zrekonstruovaném úseku pobřežní stezky. Výhled byl snad ještě lepší, než když jsem po Coastal Trail šla posledně, tentokrát jsou totiž hory za mořem pokryty sněhem - to mě přesvědčilo, že se na Aljašce opravdu blíží zima, i když poslední dva dny byly nádherně slunečné. :)

...vidíte sníh (v srpnu :D)?

aljaska

Mira je na Aljašce potřetí, ale u Westchester Lagoon byla až včera se mnou.

Byla jupíkovatá a pojmenovávala husy i kachny. Nejpřátelštější byl George. Daly jsme si tam sendvič (teď jím z toho, co mi nechala v ledničce Mary, už by touhle dobou měla být doma).

No a pak jsme se vrátily do Downtownu, a konečně se mi podařilo koupit si lístek na Portage Glacier Tour!!! :) Sedmdesátdevět dolarů není špatná cena za cestu do ráje. :D Takže v úterý budu nabalená čekat na bus v 1:05 odpoledne před hotelem Westmark v Downtownu. :)

V práci nic moc zajímavého, celý den jsem naskladňovala. Bundy, jídlo, jiné bundy, plyšáky, frťany a podobně. Chodila jsem pořád nahoru a dolů, ale nenosila jsem toho moc, takže mi den rychle utíkal.

K obědu jsem si zalila erární instantní nudle a sedla jsem si s nimi a s knihou na sluníčko do parku. Ale skoro nic jsem nepřečetla, protože si se mnou chtěl děsně povídat jeden mladík. Přišel ke mně, zeptal se, proč jím instantní nudle venku, byl hrozně zvědavý, neodbytný, pořád říkal, že jsem hrozně "pretty". :D Odmítla jsem mu dát telefon, tak mi alespoň on vnutil svůj email. Pochybuji, že černochovi Calvinovi kdy něco napíšu. :D Koukal mi akorát na Arielu na tričku, na zadek a na boty. (Měla jsem ty nové Air Walk - asi jsem vybrala vážně dobře, všichni mi je děsně chválí.)

Takže už jen jeden pracovní den (s všeobecně zbožňovanou neustále-připomínky-mající Keily) a hurá na loď okolo ledovce a do záchrané stanice pro zvířátka!